EXPEDIERE SI LIVRARE

1. DURATA DE EXPEDIERE

​    Atelierul nostru va expedia comenzile in intervalul minim de 24 de ore de la plasarea comenzii pe site sau telefonic. In situatii de aglomerare (ex.: Craciun, Paste, Black Friday etc) termenul de expediere se poate prelungi pana la maximum 72 de ore.

  Pentru comenzile care necesita noi materiale sau stocul atelierului este insuficient, vom anunta clientul de durata estimata a expedierii in vederea acceptului acestuia/acesteia.

2. PRIORITATE DE EXPEDIERE

  Brasso Shop isi rezerva dreptul de a prioritiza comenzile achitate cu cardul!

3. MODALITATI DE LIVRARE

    - Livrare Standard Nemo Express (24-48 ore)

    - Livrare Standard DPD (24-48 ore)

    - Livrare personala in Iasi (24-48 ore)

   Ambele firme de curierat cu care Brasso Shop colaboreaza livreaza in general produsele in maxim 48 de ore.

   Pentru localitatile din afara ariei de acoperire a curierilor tariful de expediere ramane ACELASI, insa timpul de livrare se poate prelungi cu pana la 24 de ore fata de cel standard mentionat mai sus. 

   ATENTIE! Termenele de livrare pot varia cu pana la 5 zile in perioadele aglomerate pentru curieri precum Craciun, Black Friday, etc.

4. COSTURI DE LIVRARE

   Ambele modalitati de livrare prin curier au cost fix de 18 lei pentru comenzile cu valoare mai mica de 150 de lei. Livrarea personala este efectuata doar in orasul Iasi de catre personalul atelierului Brasso Shop. Livrarea personala in Iasi este gratuita!

4. LIVRARE GRATUITA

   Toate comenzile cu valoare mai mare de 150 de lei beneficiaza de Livrare Standard Gratuita prin curier. 

   Clientii ce plaseaza comenzi cu valoare mai mare de 160 de lei pot opta Gratuit pentru Livrarea cu Verificare.

    Tarifele sunt valabile pentru toate produsele din Magazin (bratari cupluri, lantisoare, bratari din Argint, etc).

4. PROCEDURA DE EXPEDIERE

   Atelierul Brasso Shop va anunta clientii atunci cand comanda lor este predata curierului in vederea livrarii. Fiecare client va primi e-mail sau SMS cu numarul de AWB al expedierii pentru a putea fi urmarit statusul acesteia pe website-ul curierilor. 

    ATENTIE! Odata ce comanda a fost predata curierului, responsabilitatea livrarii acesteia revine in totalitate curierilor iar Brasso Shop nu isi asuma responsabilitatea pentru neregulile/intarzierile ce pot aparea pe parcusul expedierii.

    Statusul expedierilor efectuate prin DPD pot fi urmarite pe website-ul https://www.dpd.com/ro/ro/ , introducand numarul de AWB primit prin e-mail/SMS in sectiunea "Urmareste coletul" de pe pagina principala.

     Statusul expedierilor efectuate prin Nemo Express pot fi urmarite pe website-ul https://www.nemoexpress.ro/  , introducand numarul de AWB primit prin e-mail/SMS in sectiunea "Urmareste" de pe pagina principala.