Politica de livrări 🚚
Durata de expediere
Atelierul nostru va expedia comenzile în intervalul de 1 - 3 zile de la plasarea comenzii pe site sau telefonic. În situații de aglomerare (ex.: Crăciun, Paște, Black Friday etc) termenul de expediere se poate prelungi până la maximum 5 zile.
Pentru comenzile care necesită noi materiale sau stocul atelierului este insuficient, vă vom anunța cu privire la durata estimată a expedierii.
Prioritate de Expediere
Brasso Shop isi rezerva dreptul de a prioritiza comenzile achitate cu cardul!
Modalități de livrare
Firmele de curierat cu care atelierul nostru colaborează livrează în general produsele în maxim 48 de ore.
Pentru localitățile din afară ariei de acoperire a curierilor tariful de expediere rămâne ACELAȘI, însă timpul de livrare se poate prelungi cu până la 24 de ore față de cel standard menționat mai sus.
ATENȚIE! Termenele de livrare pot varia cu 3 - 5 zile în perioadele aglomerate pentru curieri precum Crăciun, Black Friday, etc.
Posibilități de expediere prin magazinul nostru:
- Livrare Standard Fan Courier (24-48 ore)
- Livrare Standard DPD (24-48 ore)
- Livrare Standard Cargus (24-48 ore)
- Livrare personală în Iași (24-48 ore)
Costuri de livrare
Livrarea prin curier rapid are cost fix de 17 lei pentru comenzile cu valoare mai mică de 150 de lei. Livrarea personală este efectuată doar în orașul Iași de către personalul atelierului nostru. Livrarea în Iași este gratuită!
Livrare gratuită
Toate comenzile cu valoare mai mare de 150 de lei beneficiază de Livrare Standard Gratuită prin curier. Clienții ce plasează comenzi cu valoare mai mare de 160 de lei pot opta Gratuit pentru Livrarea cu Verificare.
Tarifele sunt valabile pentru toate produsele din Magazin (brățări cupluri, lănțișoare, brățări din Argint, etc).
Procedura de expediere
Atelierul nostru vă va anunța atunci când comanda voastra este predată curierului în vederea livrării. Fiecare client va primi e-mail sau SMS cu numărul de AWB al expedierii pentru a putea fi urmărit statusul acesteia pe website-ul curierilor.
ATENȚIE! Odată ce comandă a fost predată curierului, responsabilitatea livrării acesteia revine în totalitate curierilor iar atelierul nostru nu își asumă responsabilitatea pentru neregulile/întârzierile ce pot apărea pe parcusul expedierii.
Statusul expedierilor efectuate prin DPD pot fi urmărite pe website-ul https://www.dpd.com/ro/ro/ , introducând numărul de AWB primit prin e-mail/SMS în secțiunea "Urmărește coletul" de pe pagină principala.
Statusul expedierilor efectuate prin Fan Courier pot fi urmărite pe website https://www.fancourier.ro/en/awb-tracking/ , introducând numărul de AWB primit prin e-mail/SMS în secțiunea "Urmărește" de pe pagină principala.